marți, 21 aprilie 2009

Stateam azi in marsidarsi si ascultam muzica in timp ce faceam returul catre casa si nu stiu cum mi-au zburat gandurile la teori de ce oameni sunt asa diferiti si implicit rockeri si asta nu avea nici o legatura cu femeia care belea ochii la mine presupun pentru ca se auzea de la casti pantera sau manowar.Sau poate ca da.....Ma scuzati am pierdut randul.M-am uitat la un movie teaser cica despre lemmy kilmister.Ar fi prea tare.Asa.Reluam.Si ma gandeam eudpre ce spune toata lumea cum si ce despre aceasta chestiune.Sa o iau asa de la un capat si cat mai obiectiv pentru ca eu pot fi foarte obiectiv chit ca nu-mi fac nici un prieten asa.Sormea spune in special despre fetitele alea roackeritze care poarta "uniforma" sau poate se imbraca emo sau cine stie ce alta forma de.....de protest social sa spun asa;) cica sunt ori grase ori distruse DPDV psihic.Sorry dragutele dar pana acum chestiunea asta sa cam confirmat.Un manelist/cocalar prost cu care eram in clasa in liceu si din pacate acum in grupa la facultate[de cine vrei nu scapi] zicea ca rockeritele sunt curve si rockerii idioti.El se referea tot la persoanele care poarta "uniforma". Mah sincer in mare parte sa confirmat si asta.Alta chestie care o spunea altcineva era ca rockeri sunt introvertiti.La multi adevarat.And so on and so on....Concluzia e ca pareri bune nu prea o sa auzi.Mai spun unii ca ar exista multi baieti destepti printre rockeri dar asta se spune cu jumatete de gura pentru ca asa e lumea, invidioasa.Eu avand un ochi si in interiorul acestor creaturi paradoxale in comparatie cu oameni normali[si dezinformati] confirm inteligenta dar din pacate confirm si multe alte chestii nu asa laudabile cum ar fi obsesiile sexuale si introvertirea.Si vrea sa ma opresc aici la introvertire pentru ca aici mi s-au oprit si mie gandurile si pentru ca a intra in celelalte chestii cum ar fi ca rockeritele sunt curve ar fi mult prea neinteresant.Cu toti stim ca nu au parte si intra in cercuri mai dezinvolte si cum ne exprimam noi oamenii mai dezinvolti in special sa suparam pe cei despre care vorbim "scapa la pula" ce sa mai.Ori sunt naspa ori sunt nesatule in concluzie e simplu de ce sunt asa fetele in negru.Lasa ca este bine asa.Nu se supara nimeni.
In schimb introvertismul este ceva de care rockerul scapa doar cu ajutorul muzici si a mesajelor din aceasta.Sau cel putin incearca.Ideea e sa intelegi mesajele respective si ar fi si cazul sa asculti si muzica corespunzatoare.Pentru ca doamnelor si domnilor muzica asta rock este de foarte multe feluri. Eu ascult ceva ce se numeste heavy metal.E prezent acest gen de cateva deceni bune pe piata si este considerata partea clasica a rockului. Pentru ca daca asculti punk sau death sau black sau cine stie ce altceva mesajele acestor subgenuri poate te vor invata ceva despre cum sa capeti incredere in tine si sa faci ceva dar nu in lumea asta.Poate intr-o lume proprie si personala si din pacate imaginara.Si asta ma frapat ca pe tel am cateva melodii ca nu am card si toate erau despre cum sa fi si sa ai incredere in tine si sa te multumesti cu ceea ce esti[doro pesch- all we are, pantera-walk, manowar-carry on, manowar-die for metal etc].Toate sunt depsre increderea in sine si dupa aia ma trasnit....Cum eram eu in generala frate.Eram pustiul tocilar care dadea cu minus cand era vorba de fete si ceda la orice si puteai chiar sa maturi pe jos cu el pentru ca cateodata chiar nu se supara. Oricum ma maturizam si schimbam chestiile astea dar ca adult ajungeam un adult slab cum sunt multi.Si invingator nu poti iesi din asa ceva.Si eu vreau sa ies invingator din viata asta pentru ca si asa doare prea tare si ar fi pacat sa doara degeaba.Vreau sami las si eu amprenta cumva sasi aminteasca si de mine cineva si dupa ce mor.Ideea generala este ca aceasta subcultura numita "rockereala" in termeni mai "slobozi" asa ma ajutat sa trec de copilarie si sa urc pe o treapta superioara a maturitatii cu capul sus si cu pumnii inclestati si care a stat sau are sa stea in fata mea o sa simta furia unui invingator.Ce am scoso pe asta;)).Si de cand am renuntat la "uniforma" adica la tricouri cu matze si lanturi si chesti tresti sunt privit cu alti ochi de lumea din jur.Sunt respectat si sunt ascultat. Si nu va speriati baieti si fetite nu am incetat sa ascult adevarata muzica.Aia o am in suflet si am spus si la 80 de ani daca oi prinde o sa ascult manowar si motorhead si pe multi altii pentru ca asta sunt si asta o sa fiu.Unii considera ca maturizarea consta in a nu mai asculta rock deloc odata cu lasarea uniformei deoparte si normalizare adica sa asculti manele si haos pentru ca asa asculta lumea.Frate ala e fresh start side asta ai nevoie cand faci ceva gresit dar ceea ce am facut si fac in continuare nu e deloc gresit.Dar despre asta vom vorbi alta data.Pentru moment good night and good figt.Pe curand


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu