marți, 23 decembrie 2008

Si o sa pasim in Iad ca sfinti....

Detzin gandire,detzin o rautate,o maleficitate groaznica.Oamenii nu ma pot iubii.Cred ca sunt 4 oameni care mau iubit si ma mai iubesc pe lumea asta.Pentru ceilaltzi sunt doar un bun,ceva dizpozabil,cineva care poate fi folosit si atat.Poate doar asa vad eu treaba dar asta nu inseamna ca nu este asa.Din aceasta cauza sunt mereu in garda si "sar la gat" chiaar daca ma vei provoca sau nu.Frica imi este doar de fortele universului.De spirite si mortzi nici atat.Si dupa cum am mai zis vii ma deranjeaza mai tare dar sunt in garda.
Vatzi imaginat vreodata cum e sa omori un om.....Cum sa curmi o viatza?Nu stiu eu am ajuns la concluzia ca nar fi asa grav.Ar fi chiar interesant mai ales modul in care urmeaza sa executzi crima.Detaliile.Arma.Calibrul.Materialul din care este facut glontzul si ce putere de penetrare are.TOT.Si motivul chiar nu ar conta.....Cum zice si domnul Cash....Just to watch YOU DIE...




Johnny Cash-Folsom Prison Blues
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu