duminică, 21 decembrie 2008

Un cald bine vam gasit....

Am incercat sa ma las de scris sau de blogerit pentru ca mi se pare usor deplasat si pueril...Dar nu ma pot abtzine.Todeauna am ceva de spus.Si ma gandesc ca altzii care nu au ceva de spus fac asta eu de ce nash faceo?Sper sa ne intzelegem bine si sa incercam impreuna sa ridicam nivelul de "idee" si de originalitate macar...macar la nivel mondial.Sa stitzi ca pun foarte mare pret pe originalitate mai ales in acest mileniu al copiilor si al clonelor.Ma lupt in special cu mine...Cu mintea mea si incerc din rasputeri sami mentzin o identitate mai pregnanta care sa fie A MEA.Maninc,beau fumez ca noi totzi dar incerc sa gandesc ca mine.Incerc sa invat din jurul meu si sa fac cum cred eu.Asta o sa fie obsesia mea primara.In rest prefer sa vorbesc despre orice si despre oricine.O sa ajung si la a ma contrazice cu mine insumi la un moment dat dar totul este relativ si se accepta.Contrazicetzima,datzimi dreptate,fitzi impartziali dar va rog NU fiti nepasatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu